Alhamdulillah...All praises to Allah...akhirnyer terupdate juga ♥ ♥ ♥ mY cOLOuRfuL LiFe ♥ ♥ ♥...

Actually aku dah lama pasang niat nak update entry nie...dah seminggu...so korang anggap laa korang tengah baca pada minggu lepas yer...hehehe...ade orang baca ker entry aku nie...aku tahu ade....haaa. tu dia...tengah senyum dan tersengeh dah tue....lalala~

kali nie entry jalan dan berjalan...Alhamdulillah setelah sekian lama aku mengidam (alamak mcm org pregnant plak nie..) nak pergi i-city....alang nak pergi sana..aku wat laa reunion tuk batch SPM'03 SMKAWA..even tak ramai yang datang tapi tetap meriah...ade juga yang datang separuh jalan...kesian plak....

Dari stesen Serdang ke KL Sentral (6 stesen) dari KL Sentral aku naik tren ke Pelabuhan Klang berhenti kat stesen Padang Jawa (11 stesen) tak pernah aku sampai stesen nie...sampai stesen Padang Jawa..kawan aku hally datang jemput aku...lepas tue kitorang pergi beli belah untuk picnic malam tue...menu mee goreng basah dari chef aku sendiri dan tukang rasa hally..tue yang sedap tue...hehehe

Tempat:i-city Shah Alam
minah rempit first class....baru aku tahu nak masuk i-city RM10 sebuah kereta..motor free jer.. tabik hormat kt minah rempit...hahaha

baru jer sampai...posing sat.... from left:nor,hally,asmad,cah,dila,mai
jom mamam...

bila dah kenyang...macam nie laa jadiyer... duduk dari belakang:nor,dila,huda,asmad,mai dan syapik (lelaki tunggal pd malam tue) duduk dari depan:cah dan hally


Tempat:Taman Tasik Seksyen 2 Shah Alam
bunny vs mashimaro...sampai tak nampak biji mata daaa...so cute...

eh...sama color baju aku ngn si kuda laut tue...hehehe.. before nk p sana aku dah 4G ngn die..lalala~

hally wif rabbit

aku cuba memberanikan diri tue...hehehe

Terima kasih kepada kawan2 yang menceriakan hari aku pada saat itu...Semoga ukhwah ini akan berkekalan hendaknya...insyaallah....aku sayang kamu semua....muah3...
Takziah juga aku ucapkan kepada kawan baik aku mase kat Jasper.Sharifah Nor Azierah kerana telah kehilangan adik kesayangan beliau pada 15/10/2010 ...Adik beliau merupakan mangsa yang ke 13 terkorban dalam tragedi 10-10-10..semoga roh beliau dicucuri rahmat dan di tempatkan bersama para solihin..aminn.. al-fatihah...
♥ ♥ ♥ Sekian Terima kasih....♥ ♥ ♥