Bila bersendirian fikiranku buntu...
terasa ada sesuatu kehilangan dlm diriku nie...

ada sesuatu yang belum pasti buat diriku...

kadang kala aku terfikir...inikah aku...
betulkah aku...adakah aku di sini...

persoalan ini yang selalu bermain di kotak fikiranku...
aku terasa begitu jauh dgnNYA...

aku tidak mahu kehilangan kasihMU dan cintaMU...


maafkan aku, kerana cintaMU tidak terbalas sepenuhmya...

oleh kerana kealpaanku ini...ketidakprihatinan aku ini...ketidakikhlasan aku ini...
maafkan aku, kerana tidak dapat mendambakan cintaku padaMu sepenuhnya....
sehinggakan aku terlupa untuk berbicara denganMu begitu lama...

aku sendiri simpati dengan keadaanku ini...

aku cukup terkilan dengan sikapku ini...

aku berdoa semoga CINTAMU dan CINTAKU akan bersatu selamanya...
Insyaallah...amin...