All Praises to Allah...

Alhamdulillah...lepas sorang....sorang mendirikan masjid...kalau dah sampai jodoh dan seru tak ke mana kan... Musim cuti sekolah nie, ramai jer yang khawin....Tahniah kepada mereka yang dah bertemu pasangan. Yang belum bertemu jodoh...jangan risau...teruskan berusaha menawan hati si dia...ececece... di samping berdoa. Semoga dipermudahkan segala urusan..Insyaallah...
Sorry guys...kerana aku baru je update blog..[ade orang ke yang baca blog aku nie..hehehe....jadi silent reader pun ok gak tue..alololo..tersipu malu die tue..hehehe]
Selamat pengantin Baru & Lama diucapkan kepada mereka yang telah dan akan mendirikan rumah tangga. Doaku agar kalian semua berbahagia di samping insan tersayang serta kehidupan kalian dirahmati Allah s.w.t.

Gambar² di bawah nie dah berusia lebih kurang 2 minggu macam tue, time aku pergi kenduri kawan aku nie...QB budak ganu.Suami die pun orang ganu gak....senang jer satu negeri...Ape? aku plak dengan orang mana? Biarlah rahsia....tak suke rahsia ekk..ok2...nanti akan diumumkan....tunggu..orang nyer tue dah tersipu malu daa tue.....oopppssss..terlebih sudaaa...ok aku tak nak celetoh panjang lebar nie...its enough for me right now k.

Tarikh : 11-12-2010
Hari : Sabtu
Lokasi : Terengganu
SeMOga Berbahagia Ke akHir HayaT...Insyaallah...amiNN.....
my turn is coming soon...lalala...~
╔♫═╗╔╗
╚╗╔╝║║♫═╦╦╦╔╗
╔╝╚╗♫╚╣║║║║╔╣
╚═♫╝╚═╩═╩♫╩═╝
ALLAH S.W.T
...mY FaMiLy.. ^^
mY LOvE... =)
mY FriEnDS.. ~.~
n aLL Of My ThIngS...
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•

p/s:Aku tak sabar nak tunggu turn kawan² yang lain nie...cepat² laa khawin..ngengenge...
kepada ida, thanks coz bagi tumpang menginap kat umah dan makanan yang free @Kijal.
kepada naim, suke gelak dan peneman driver yang bagus time otw balik KT -KL, KL-KT. aku kat belakang.. ZZzzZZ..[time tue aku tak sihat..sorry yer....huhuhu]
kepada hafriz & hajar [xtau link blog mung mende nie] maaf laa..aku amik pic nie dari facebook mung sume... almaklum laaa.... aku xbw kamera[kamera rosok]...dohla gune hp cap ayang jah.pic nie ade gok hok aku edit. maaf deh.aku takut mung maroh jah nie..ampun pakk...peace no war