All Prises To Allah...
Alhamdulillah...syukur kerana aku masih lagi bernafas di sini, diberi kudrat dan juga kesihatan...alhamdulillah kepala pun dah baik setelah 3 hari menahan sakit...tak pernah aku sakit kepala sedemikian rupa.huhuhu...
harapanku agar kalian semua happy dan semoga senantiasa berada dibawah rahmat dan mendapat keredhaan dari Allah...insyaallah. akhirnyer terupdate jugak aku kt blog nie...setelah 2 minggu bercuti beraya...masih berada dalam mood raya kah?..setelah 2 minggu Syawal berlalu.beraya sakan aku yer...ok2...entry kali nie aku tak nak bercerita biar pictures nie yg berstory yer...

1 Syawal 1431 Hijriah @ 10/09/2010 (jumaat)
Selamat Hari Raya Aidilfitri...maaf zahir dan batin...
~ hanya kami 4 beradik bersama bonda tercinta jer yang beraya di pagi 1 Syawal..5 lagi xdpt balik coz beraya umah mertua masing2 ~

2 Syawal 1431 Hijriah @ 11/09/2010 (sabtu)
mase nie g wedding kwn satu sekolah...Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Wataniah (SMKAWA)..
berdiri dari kiri :sudin, soleh, zilah, nor, fidaus+yani, izzaida, zue, ila.
duduk dari kiri : danial, asmawi, ulfah, huda, fadhili.

Tahniah yani dan juga pasangan beliau.semoga berbahagia ke akhir hayat...happy dapat jupe kwn2 nie.dah 7 tahun xjumpa...Dan juga takziah kepada yani kerana telah kehilangan ayah beliau pada hari yg sama malam selepas beliau khawin...al-fatihah...semoga roh ayah beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama para solihin..aminn...

3 Syawal 1431 Hijriah @ 12/09/2010 (ahad)
Alhamdulillah...aidilfitri hari yg ke-3..semua ade... 9 0rang anak, 5 menantu dan 23 cucu bonda...so kitorg g picnic kat Lata Hot Spring...aku sorang jer x pergi sebab ade reunion...huhuhu...(dah plan terlebih awl...)
~ familys bbq @La Hot Spring ~

~ reunion batch SPM '03 SMKAWA @ Pantai Bukit Keluang ~

~ berdiri dari kiri:fadhili, danial, bukhari, zameri, erma, hally, nor, huda.
duduk dari kanan:izzaida, iela, zilah, sudin, fahmi. ~

Sorry to khairuddin (not in pic)....orang sume kemas2 nak blik kamu baru sampai...kesian plak xdapat merasa...hanya tinggal yang nie jer dari 30 org lebih nak attend..last minute cancel...tapi xpe..u all memang happening!!! yeay....

Lepas reunion pergi kenduri kawan satu sekolah (SMKAWA) lagi...
Tahniah nuriza dan pasangan beliau hilmi..semoga berbahagia ke akhir hayat..aminn
~ izzaida, zilah, ain, erma,iela,huda, cikgu jaafar, nuriza + hilmi, nor, hally,suhaila,sudin, danial ~
Dari kiri:suhaila, ain,erma, izzaida, huda, nor, iela, nuriza, hally, zlah, danial, wan(budak sabah), sudin.

Takziah kepada kawan satu sekolah (SMKAWA) masyitah sofiah kerana ayah beliau telah kembali ke rahmatullah...semoga roh beliau ditempat di kalangan para solihin...aminnn...

4 Syawal 1431 Hijriah @ 13/09/2010 (isnin)
familys bowling time @ KB Mall

Kesemua berkumpul...anak2, cucu2 dan menantu2 bonda semuanyer ade...28 peserta 9 line booked!!!yeay... ~ mana kuku kakiku ~
~ masing2 ade skill tersendiri ~
~ meriah betul...macam sukaneka...~
~mantap!!!bonda sudah teruja bila menengok anak2, cucu2 dan menantu2 main~

5 Syawal 1431 Hijriah @ 14/09/2010 (selasa)
Beraya di rumah sedara-mara di Kelantan..Tahziah kepada sepupu aku kerana anak beliau telah kembali kerahmatullah 2 hari sebelum Aidilfitri..al-fatihah

6 Syawal 1431 Hijriah @ 15/09/2010 (rabu)

Beraya di rumah sedara-mara di Terengganu...

7 Syawal 1431 Hijriah @ 16/09/2010 (khamis)
Sedara-mara datang beraya di rumah....penat....layan tetamu yang datang

8 Syawal 1431 Hijriah @ 17/09/2010 (jumaat)
Adik-beradik semua sudah pulang ke halaman masing2...

9 Syawal 1431 Hijriah @ 18/09/2010 (sabtu)
baru boleh rest...huhuhu....kuih raya sudah pun habis...

10 Syawal 1431 Hijriah @ 19/09/2010
(ahad)
Aku pun pulang KL..huhuhu...sedih nak tinggal bonda tersayang sorang2 di kampung halaman...setelah sekian lama bebeno cuti beraya...huhuhu....

panjang bebeno entry aku pada mlm nie...itu baru ckit pic yg aku upload....hehehe..saje nak wat kenangan dan koleksi dalam blog aku nie
.♥ ♥ ♥ mY cOLOuRfuL LiFe ♥ ♥ ♥ ...suatu hari nanti anak cucu cicik aku boleh tengok..hehehe
okies..di sini aku nak wish selamat pengantin baru kepada sahabatku aznida.majlis kenduri harini..semoga berbahagia ke akhir hayat dan juga selamat bertunang kepada cik shauqi aka ejen takaful aku..Semoga majlis (25/09/2010) berjalan dengan lancar serta mendapat keberkatan oleh Allah..amin...(tak sabar nak tengok shaq + khadijah nek pelamin...hehehe).