Alhamdulillah...segala puji bagi Allah....Tuhan yang Maha dari Segalanya...Terima kasih kerana di beri kesempatan pada kesempitan ruang nie..[actually...aku dah nak tidur..] untuk aku berceloteh di ruangan nie ♥ ♥ ♥ mY cOLOuRfuL LiFe ♥ ♥ ♥...
HAPPY BIRTHDAY TO ME...
HAPPY BIRTHDAY TO ME....
HAPPY BIRTHDAY TO MYSELF.
  • I wish...Selamat Hari Lahir buat diriku sendiri...[kembang kempis lubang hidung wish diri sendiri nie...lalala~]
  • I wanna to say...Berbillion Terima kasih kepada Fatimah Binti Salleh (my mom) kerana telah bersusah payah melahirkan dan mendidik dan juga membesarkan aku...maaf di atas kerenah dan kedegilan dan kenakalan ankmu yg sorg nie...aku tahu aku tidak dapat membalas jasa dan juga pengorbananmu hanya doa dan harapan yg aku senantiasa panjatkan untuk mu..wahai ibuku...[i tried to b a good daughter]
  • I pray to Allah, semakin bertambah usia aku ini...semakin bertambah segala amalan dan ibadahku pada-MU ya rabb...[i tried to be a good muslim]
  • I pray to Allah, panjangkanlah umurku...sekiranya Engkau ingin mengambil nyawaku...matikanlah aku dalam keadaan yang beriman dan tempatkanlah rohku bersama para solihin.
  • I pray to Allah, Semoga aku senantiasa cekal dan sabar dalam meniti hari-hari yang mencabar...semakin hari semakin banyak ujian yang Allah hadiahkan untuk ku..Thanks god
  • I pray to Allah, semoga rezekiku yang halal bertambah-tambah.
  • I just wanna to say..Terima kasih Tuhan krn telah menghadiahkan aku insan yg begitu berharga dlm hidupku...Sesungguhnya aku begitu menyayangi dirimu my love..my dear..my honey..i LOVE u and miss u so much!!! kerana dirimu begitu berharga bagiku...tanpamu siapalah aku [haa....jgn fikir yg bukan2 yer...of course laa my mom kt kg tue...]
  • I pray...Semoga aku cepat berj_d_h [owh malunyer nk mengisi ruang yg kosong disitu...amat berbesar hati harapan seisi family ku ini...]
  • I wish to celebrate my birthday together with my big family...[akan diforwardkan pd mase yg akan dtg sebelum tahun depan menjelma laa...]
  • I wish...aku dapat berpijak di tanah suci itu....nak pergi Mekah...nak bawa mak bersama..[lagi best klo ade si 'dia' bersama...hehehe]
  • I pray...semoga roh ayah tenang dan aman di alam sana...amin..
  • I pray....semoga kehidupanku ini senantiasa berada di bawah payung rahmat dari-NYA, diberkati dan dipermudahkan segala urusan..jauhilah dari segala kecelakaan..aminnn ya rabbalalaminn.....

yeay....sempena ulang tahun kelahiran aku nie...aku sempat buat kek...'blueberry cake'..silalah menjamu selera yer....:)

loading....99%


loading....86%



loading...83%



loading....79%



loading...73%



loading....68%



loading....64%


laoding...55%


loading....43%



loading...33%


loading....24%

loading....19%

loading...18%

loading....10%

loading..9%

loading error....[hehehe...]

tarraaaa..... jeng...jeng...jeng....ini die kek aku maksudkan...

just edit laaa...lalala~

sorry dont try and error to angry yer...hehehe

" Tuhanku, rahmatilah akan ibu bapaku sebagaimana kedua-duanya telah mendidik aku dikala kecil."