Salam Eidul Adha buat keluarga tersayang terutamanya bonda tercinta, insan tersayang, saudara mara, sahabat handai. Maaf zahir dan batin di atas segala kekhilafan diriku ini.
...Kullu am wa antum bi alfin khoir...
All Praises to Allah...

Alhamdulillah....syukur kehadratMU Ya Illahi..keranaMU aku masih lagi bernafas..menikmat hidup di alam fana ini...Harapan dan doaku agar kalian semua sihat dan ceria
sokmo.Semoga hidup kita semua dilindungi serta diberkati oleh Allah s.w.t.insyaallah..aminn..
Harini...semua ummat islam di dunia akan menyambut Hari Raya Aidil Adha...Kepada mereka yang sedang mengerjakan ibadah haji..semoga mendapat haji yang mabrur...insyaallah...aminnn....
Rasa sayu jer hati ini bila dengar takbir raya...aku bukan dengar takbir dari masjid, bukan juga dari tv dan radio...tapi di dalam laptop aku mainkan winamp...first time raya haji aku tak dapat beraya di kampung halaman...Kenapa? tak nak laa bagitau sebabnya..u fikir laa sendiri...huhuhu
hehehe...dalam kepenatan nie...sempat lagi aku nak update
♥ ♥ ♥ mY cOLOuRfuL LiFe ♥ ♥ ♥ nie...:) excited punye pasal nak bercerita laa katakan..
erm.... menu untuk hari raya haji kali nie, aku nak masak nasi minyak...terkejut jantungku sendiri bila tahu aku nak masak nasi minyak untuk lebih kurang 10 orang makan...[aku tak pernah masak nasi minyak lol...]nie baru jer lepas goreng ayam...huhuhu...almaklumlaa...umah aku takde peti ais...so klo buat esok pagi nanti ayam tue berbau...so esok aku akan try and error masak nasi minyak...
okies..mata aku pun dah pedih...before sleep..aku kene habiskan lipat kain dulu.huhuhu...tue laa sape suruh angkat kain tadi..kan kene lipat terus...[membebel pada diri sendiri...kesian kat aku...huhuhu] penat memang penat....dari balik opis sampai sekarang belum lagi rest secukupnyer...terpaksa berkorban lebih sempena arini raya korban... tadi balik dari opis pergi the mines dengan kak ummi...beli barang untuk masak nasi minyak... banyak juga borong...nasib dengan kedai aku tak borong skali...hehehe...mau patah tulang belulang aku nie...dengan berasnya 5kg. nasib tak 50 kg... opsss...hehehe.... okies.. aku mau stop di sini dulu...cau cincau... esok aku tak buat air cincau yer..aku buat air rudbir.Jemput laa datang beraya di rumah sewa aku nie...kalau nak try test rasa nasi minyak dari chef aku sendiri...

p/s:tak sabar nak jemput kawan2 aku datang beraya kat umah nie...wish pada diri sendiri.. semoga nasi minyak menjadi nasi minyak...bukan jadi nasi lain...hehehe...Semoga korang happy and ceria sokmo..