Alhamdulillah..syukur kehadrat-NYA kerana aku masih lagi diberi kekuatan, di beri kesihatan.. kecergasan fizikal dan juga kecerdasan mental nie...Aku tak nak celoteh panjang lebar kat sini...saja nak melepaskn rindu kat ♥ ♥ ♥ mY cOLOuRfuL LiFe ♥ ♥ ♥ nie... daa lama tak update...(hehehe baru jer 10 hari xupdate.huhuhu)

Minggu nie, kawan aku azie datang umah...yeay...memang sesangat happy kalau ade yang nak datang umah aku nie....dalam kepala otak aku..dah berkira-kira nak masak ape untuk tetamu... huhuhuhu....azie daa bagitahu awal2 die nak datang umah aku nie...so weekend nie aku habiskan masa dengan azie je laa...
(✿◠‿◠)~ hatiku ber✿ ✿ ✿ ✿ riaNg..*wink* ~ (nie status fb aku semalam..)aduyai..pelbagai tafsiran dan jangkauan dan juga andaian yang kawan2 aku komen kat fb...sebenarnyer maksud status aku adalah ini laa....hati berbunge riang sebab dapat jumpa dengan bunga kat sini...saja jer aku nie nak kasi gempak... hehehe...:D


10/07/2010 - Saturday

Pagi semalam...breakfast makan roti sandwich jer...pastu tengah hari aku masak biase2 jer... memang simple....huhuhu...nak tahu gak ker ape yang aku masak nie...bikin malu jer aku nak bagitahu....ok2...aku masak lauk ayam masak pedas dan kacang goreng jer...simple je kan..nasib baik azie nie tak memilih sangat bab2 makan....


Lepas sudah masak tengah hari...makan sama2,ikin roomate aku ajak pergi jalan2 kat Putrajaya ade pesta bunge...aku dan azie ape lagi..siap2 laaa...last minute plak tue...dalam kul 2.30 kitorang gerak... aku, azie, ikin dan sya. huhuhu...tunggu bus ade laa dalam 2 jam..sampai sana dalam pukul 4 lebih.arini kire pembukaan untuk pesta FLORIA nie...pesta nie bermula 10/07/2010 - 18/07/2010 bertempat di Putrajaya Persint 2.pergi jangan tak pergi.Tema kali nie Tema ala2 hutan gtue....sebelum nie tema bunge-bunge...banyak bunge rose time tue...kali nie satupun xde bunge rose...diorang nie kreatif dan inovatif sebab pandai mencorakkan binatang tue dari tumbuhan, bunga, dan juga bijirin.

Nasib tak baik..mase on the way nak blik hujan lebat daa....sampai umah, masing2 basah kuyup.penat wooo.... main lari2 dalam hujan...suka pun ade...penat pun ade...sekarang hidung aku pun daa mula tersumbat dan tekak pun daa rasa lain macam jer.... batuk? selsema? oh tidak.....

nie laa beberapa gambar yang kami snap! Ada banyak lagi gmbo....nie je yang aku nak letak.~ selamat datang ~
~ ikin bersama ladybird ~
~ sya bersama beruang ~
~ azie bersama katak ~
~ nor plak bersama penyu ~
~ yang nie aku xsure ape kebende nih! yang aku duk tilik2...kat badan binatang nie, diorang ukir dgn bijirin gak (kacang merah, kacang hijau, kacang barli)... ade gak kulit buah salak ~
~ ini burung bangau ~
~ cantik kan ukiran periuk kera nie...diukir dari bijirin dan bunge (kacang hijau, kacang merah) ~
~ azie bersama sang kancil ~
~ nor plak bersama baby orang hutan ~
~ ini kawan kami...spongebob ~
~ penat! berehat di atas titian nie...nasib baik kukuh! ~
~ 1 MALAYSIA jangan dilupa! ~
~ maka ini kami berempat ~
~ muka kepenatan sudaa....love u too ~
~ keep in touch! ~

p/s:walaupun penat...namun kami tetap happy and enjoy! ...yeay...