owh hari memang cukup terkilan dan seterusnye terkilan...sedih pun ade wei...
dugaan datang bertubi-tubi...macamana nie...adesh!!!kalau mengeluh tiada kesudahan...

so kepada DIA lah tempat aku mengadu dan bercurah kasih sayang...
Sekarang aku still lagi at opis...saja tak nak balik lagi....
Saja curi mase nak menstory dalam blog aku nie....
sekarang daa pukul 12 p.m lebih...di luar sana hujan turun dengan lebat nyer...
hujan mencurah ke bumi bagaikan air mata yang mengalir di pipi yang gebu ini...*owh tetibe jer aku berpuitis nie...biarkan... yang penting aku tidak menganggu sesiapa...

Aku sedih sebab aku kehilangan sesuatu...tanpa dia aku tak dapat....
petang tadi ade pembaikian bilik air kat opis aku...so 2 level nie tak boleh digunakan sama sekali tidak boleh...so nak tak nak terpaksa laaa...pergi dan keluar dari opis.so aku mintak laa keizinan cik abang kedai makan yang biasa aku makan hari-hari...*macam pasar raya hari-hari plok nie...

Masa nak keluar dari opis aku bawa laa die nie....sampai kat bilik air...sampai hati dia telah meninggalkan aku...bukan meninggalkan aku sekejap tapi buat selama-lamanya..
katanya hai..hai...bye..bye...(bukan ezlyn yang kate nie) aku pun tengok begitu sahaja die berlalu pergi...hati aku dan mulut aku nie kelu tak terkata...

owh..selamat tinggal....dan selamat pergi buat selama-lamanyer...yang pergi takkan kembali lagi...kata kumpulan Rabbani...
--------------------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------

punch card aku terjatuh dalam lubang tandas daaa.....

so agar sukar untuk aku nak masuk opis...kene laa press a bell....so kene laaa tunggu opismate aku buke....

ok aku daa nk cau cin cau........k.ummi daa ajak balik umah....hujan diluar sana sudah pun reda...
okies bye...adios....