Ramai bebenar orang yang mengambil kesempatan dan kesempitan untuk menamatkan zaman bujang nie, tak pun 'mendirikan masjid' alaa dengan kata lain mengadakan kenduri kawen.Macam kawan aku sirang nie.. hehehe...
Selamat bertunang diucapkan kepada kawan sekampung aku...nor mayuni dengan pasangannya nazrul hafizi yang berlangsung pada patang tadi..(13/03/2010). Walaupun badanku tidak berapa sihat sangat..namun aku cuba gagahi juga nak hadirkan diri ke majlis kawan aku nie.masa kat sekolah rendah dia yang paling rapat dengan aku.Dia yang beria-ria suruh aku datang pada majlis dia nie. So dalam pukul 2 petang lebih..dengan ditemani anak sedara aku nie Nur Naimatul Syuhada maka sampai laa aku ke rumah yuni ni..sampai jer...orang kampung baru jer selesai majlis bacaan doa selamat dan solat sunat hajat.aku ingatkan majlis sudah selesai....huhuhu...
owh..rupenya santi dan asmiza pun ada juga...Sebenarnya majlis nie dirancang masa cuti raya china aritu..memandangkan kesihatan emak die tidak mengizinkan so terpaksa laa tangguh pada hari ini.

Pada pukul 3.30 petang pihak lelaki datang...Pihak lelaki berasal dari Kampung Tanah Merah Kelantan.sempat lagi aku tanya kat kawan aku nie..ape perasaan die sekarang...die cakap berdebar...maka tak nak bagi gementar..ape lagi..kitorang posing habih...hehehe...

*** ayat-ayat CINTA ***anak buah aku dgn mayuni
santi, nor,asmiza dan yuni
Alhamdulillah dalam pukul 4.30 petang...usai sudah majlis tersebut.Aku berdoa semoga hubungan kawan aku ini kekal ke jinjang pelamin....Insyaallah..aminn....