Alhamdulillah syukur nikmat malaysia maju rakyat selamat....Alhamdulillah...Alhamdulillah...
*kalau siapa yang tahu lagu nie mesti laa tau lirik die..hehehe...lagu nie mase aku sekolah rendah lagi...
Alhamdulillah kenyang perut suke hati nie...hehehe...Arini aku happy....happy ker happy laaa...
kelmarin aku sedih arini aku happy...nie laa yang di katakan lumrah kehidupan...baru betul my colourful life...
sekarang aku ada kat opis lagi nie...lalalala....Tadi baru pah makan...Makan free tue...kenapa makan free?meh sini aku
story mory (jangan guna perkataan ini dalam easy anda.)

Petang tadi lepas jer time kerja...opismate(ikram,shah dan uncle aizal dan aku) main pingpong... kat opis aku nie actually tak ada meja pinpong pun...dengan kebijaksanaan dan kekreatifan kitorang...meja yang kosong dalam opis itu kitorag jadikan meja pingpong...takpe dengan adenya net maja terjadilah meja pingpong.walaupun meja nie agar kecil sedikit daripada meja pingpong yang sebenar-benarnya...
Lepas main...aku dengan ikram bertarung..sape kalah die kena belanje....hehehe....
rilekss....cool bebeh...last2 yes aku menang yeah....ape macam bro...diorang semua terer juga mengikut perkiraan aku laa...memang terer...tapi aku boleh kalahkan..hehehe...rezeki aku mungkin...dengan mata 3 berbalas 1.ape lagi...ikram kena belanja laaa...hehehe...
Maka aku, shah dan ikram pergi laa makan kt kedai mamak...order nasi goreng daging masak merah dan air suam....
Habis makan naik opis balik...pastu aku temankan clah (opismate) juga turun bawah makan...
adesh!!!makan lagi....maka aku teroder roti canai tisu...ok juga...first time ok order nie...hehehe..
hehehe...ok aku nak stop dulu aku punyer posting...jan (opismate) tengah tunggu nak main pingpong... hehehe...kalau korang semua nak tahu...pingpong juga adalah salah satu hobi aku... selain badminton, bola jaring dan juga bola tampar...
wokwh aku stop dulu yer..cau cin cau...(waa..sedapnyer minum air cincau nie...hehehe)