Assalamualaikum semua...doaku agar semuanya baik-baik sahaja...Nak story laa ckit..tak nak story panjang lebar.semalam aku baru jer balik dari umah abang....weekend nie aku habiskan masa dengan melayan telatah anak buah aku yang comey nie...geram jer tengok die...Nama die Muhammad Ammar Darwisy (mase nie baru satu hari) sekarang daa 5 bulan..daa boleh meniarap.sekarang tengah praktis nak merangkak pula....sekejap betul. seronok jer layan telatah baby nie...Die tak banyak ragam...kalau meragam pun nak susu je laa....
Bila die nangis aku daa rasa susah hati...huhuhu...
suka untuk semua walaupun saya tak ade gigi...

bulat tak mate saye???
malu laa tue....

lena betul tidur
mase nie baru je lepas bangun tidur...mintak untie die nie dukung....bagi bola daa tak nak...
kalau korang nak tahu baby nie die suke bunga...hehehe...


Mutiara hati untuk hari ini :
Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,
senyum yang sebenarnya senyum,
senyum yang tidak disertai apa-apa.

-Hamka-