gambar hiasan
Alhamdulillah syukurku padaNYA...
Yeay... bertape tape..tape.. dan bertape tape lagi...hati dan perasaan ini melonjak-lonjak.. kegembiraan..gembira dan gembira dan gembira... mahu pulang ke kampung halaman....rindu sesangat kt keluarga terumanyer mak aku tersayang dan sayang dan terus sayang...td mase kt opis aku tgk ct aku daa approved...yeay...
Terima kasih kt En.hasnol (my supervisor) cz approve sy py cuti..suke..suke..suke...masuk opis...pada 17/02/2010...selamat bercuti pada diriku ini.hikhikhik...

Opsss...gmbr baby kt atas nie ade kaitan dan kene mengena ker ngn entry aku pada mlm nie????ade ker? ty diri sendiri dan cuba jawab diri sendiri..memang ade pun....Tahniah buat 2 org kwn sekampung aku ana dan yana...kerana telah selamat melahirkan cahaya mata seminggu yang lepas...Tapi malangnyer...kedua-duanyer bersalin xcukup bulan.Kepada yana Takziah di atas pemergian ank tersayang...mungkin kali ini xde rezeki lagi...kawan aku yana nie...die bersalin baby dia xcukup bulan...lagi seminggu nk sampai 7 bulan...ana plak...bersalin baby baru 7 bulan...ana terpaksa bedah kerana ade masalah dgn jantung baby. so doktor pakar suruh bedah...skg baby die masih lagi dlm inkabutor...Doa2 laa ye supaya kwn saya nie cepat sembuh...kepada yana jgn bersedih...anda senasib ngn kwn aku sorg nie...kwn satu kampung gak (dah)...first pregnant mase tue daa nk masuk 3 bln...daa keguguran..skg die daa second pregnant 7 bulan (tgh sarat)..kwn aku hasni pun daa pregnant skg daa 6 bulan...adesh!!!semua daa nk ade ank nie...diorg tertanya-tanya aku bile lagi... huhuhu...sabar yer..dan...sabar...dan terus bersabar yer...tggu jer kad mcm kad raya dari diri ini...(besar tue kadnyer...hehehe...)
Balik nnti aku nk g melawat diorg semua...dah lama xtengok diorg..mcmn rupe diorg...dah td ym ngn aku gtau..berat badan die skg daa berat..biase laa tue... org tgh pregnant mst badan naik mendadak..uiksss..pandai2 jer aku nie...xde laa..tgk pglmn kakak2 aku daa..hehehe...
Malam esok aku akan mulakn perjalanan dari Kuala Lumpur ke Terengganu yang memakan masa selama 7 jam perjalanan(normally)...Doakan aku supaya selamat sampai ke destinasi yg dituju iaitu kampung tercinta Felda Tenang...xsabar nk balik jumpe ngn ank buah jantung pisang aku nie...ank buah aku daa...
Aku balik tumpang kwn aku mayuni (satu kampung) ngn kete die... korang bayangkn laa...motor tue kereta...huhuhu....aku bile nk ade kete sendiri....tepuk dada ty pada diri sendiri...huhuhu...
Sebelum tue...nk nyanyi sikit....perjalanan jauh tak ku rasa kerna hatiku melonjak sama...ingin berjumpa sanak saudara yang jauh di mata....ooo..balik kampung....ooo...balik kampung....sila lah sambung sendiri lirik die...hehehee....
Ok sekian dlu untuk entry pada mlm nie...(mlm esok aku ade dlm kete nie...)



Mutiara hari ini:
Apabila mati seseorang anak Adam, terputuslah amalannya kecuali tiga perkara,sedekah jariah,ilmu yang diambil orang manfaatnya dan anak yang soleh mendoakannya.