Alhamdulillah... Syukur pada Tuhan kerana dgn izinNYA dan kehendakNYA...DIA telah memberi kesihatan tubuh badan(mental & fizikal) serta akal yg waras kepada hambaNYA ini...
Pagi nie terasa ringan + segar + fresh (sm laa tue ngn segar...hehehe)Daa dua hari aku g jogging kt taman dekat dgn blok umh aku nie...
semalam aku jogging ngn k.ummi....arini aku jogging sorg2...(housemate aku semua xnk join..tdo lg syok...)aku call k.ummi, die xnk daa...huhuhu..
.xpe2...aku ok jer...kul 6.45 slps solat subuh dan mengaji ckit,aku daa gerak ke taman sorg2...smp kt taman aku tgk untie2 dan uncle2 china jer yg ade kt taman nie... diorg nie bgs...bkn weekend jer diorg exercise...mase ak nk g kje tiap2 pg pun diorg exercise gak. mmg betul2 menjaga kesihatan nie...Kalau jenis yang kerja mcm aku nie asyik duduk sahaja depan PC dan jarang melakukan pergerakan badan, hujung minggu eloklah pergi exercise..Paling simple pergi jogging..Seminggu sekalipun jadilah kan...huhuhu..Insyaallah aku kan berterusan...yeay...
Sampai jer kt taman aku warmup (wat regangan..)...dari kepala sampai ke kaki...slps tue aku jogging non-stop. huhuhu...tercapai gak aku jogging 3x pusing taman non-stop tue...sampai sorg uncle temuramah aku... hikhikhik...

uncle:"waa...u nie kuat laa...u tinggal mana?"
aku:"saya tinggal kt blok D...uncle tinggal mana?"
uncle:"uncle tinggal blok B maa...u manyak kuat maa..."
aku:"jom uncle jogging"(terus aku berlalu dari situ, tersangkut sekejap aku jogging)
Lepas je jogging...aku buat regangan juga...lepas tue aku main buaian....laju buaiku laju... lalalala.... terasa nyaman dan sejuk.mmg udara di waktu pagi sungguh nyaman...klo jogging tepi pantai lagi...lagi...dan lagi best...teringat plak mase blaja dlu..U aku dekat ngn pantai...klo lapang pd waktu pagi dan petang aku dan kwn2 jogging kt tepi pantai..lepas je jogging main air pantai...waaa..bestnyer mase tue, saat itu dan ketika itu... gambar sekadar hiasan

Mutiara hari ini:
“Permintaan yang paling disukai Allah daripada hamba-Nya ialah meminta dianugerahkan kesihatan yang sempurna.”