Alhamdulillah syukur pada yang Berkuasa krn dgn izin dan kuasaNYA kite dapat bersua kembali di halaman blog ini...Jutaan terima kasih kepada pembaca setia blog nie yang sudi membaca dan mengomen blog yg xseberapa ini.Selamat melangkah ke tahun 2010!

Sungguh begitu pantas masa berlalu..meninggalkan segala kenangan aku tahun lepas 2009...(waaa..rase macam daa lm ni..padahal baru je semalam..huhuhu..)Bila masuk jer tahun baru...masing2 pasang niat @ azam yg baru...Azam yg lama daa tercapai ker?Alhamdulillah klo daa tercapai...klo yg belum tercapai tue sama2 laa kite meningkatkan keazaman untuk memperbaiki azam yg belum tercapai lagi...Semoga tercapai pada tahun ini...Insyaallah aminnn....

Hari ini 01/01/2010...(cantik gak no nie...)aku tak pergi mana2 pun just duk umh sambil merehatkn badan dan mata..hari ini turn aku kemas umah...mula2 aku bersih dalam bilik aku...pastu sapu kt luar smp ke dapur... ahkir sekali buang sampah...mak aii byk nyer sampah..huhuhu...org yg sebelum2 nie xbuang daa...(aku ngn housemate aku sikin g buang sampah) bilik air miggu nie turn org lain...turn aku daa lepas mggu lps...yeay...Lepas semuanya dah bereh aku duk ngadap laptop jer..xpun laptop yg tengok aku...hehehe...

Hari ini juga hari terakhir bercuti untuk hari jumaat setelah 4 minggu berturut-turut cuti ari jumaat...kerja 4 hari...cuti 3 hari..(suke..suke...suke..hehehe)mase miggu pertama cuti Keputeraan Sultan Selangor, minggu kedua cuti Awal Muharram,minggu ketiga cuti Krismas dan minggu keempat cuti Tahun Baru..Sungguh cantik aturanNYA...semuanya jatuh pada hari jumaat iaitu penghulu segala hari...

hehehe...semalam baru aku perasan kt blog achive aku no yg plg baik...emm...ade petanda baik ke untuk tahun 2010...harap2 mcm tue laa..insyaallah...cuba awk tgk dekat blog achive (tgk jgn xtgk...)pada tahun 2008 bilangan post 23 (hari lahir mak aku)tahun 2009 bilangan post aku 46 (no dlm ic aku daa..no yg duk tgh2 tue..861005-46-5312)waaa..sungguh menarik nie...hikhikhik...

Ok..aku stop dlu untuk post hari yg pertama dalam tahun 2010...
Selamat menjalani tahun 2010 smg azam anda akan tercapai untuk tahun ini...
Insyaalah..Aminnn...

Mutiara hati untuk hari ini:
Kenikmatan dunia adalah fatamorgana.
Penderitaan atau musibah adalah penghapus dosa.
Kemarahan adalah api yang menghanguskan.
Waktu kosong adalah kerugian dan ibadah adalah perniagaan.