Alhamdulillah...Syukurku kehadrat Illahi kerana DIA telah memberikan aku kesihatan tubuh badan serta kewarasan minda, dan diberi masa yang terluang ini... akhirnyer aku terupdate juga aku punyer blog nie...Terkadang aku alpha untuk bersyukur di atas nikmat yang telah dikurniakan olehNYA....Sebelum tue minta maaf banyak-banyak kat kakak,abang chik dan ank buah jantung pisang hatiku untuk wish birthday diorg kt blog nie...huhuhu...
nak nyanyi ni..(walaupun ianya sudah berlalu...) jom nyanyi sama-sama...
Happy birthday to you...
Happy birthday to you...
Happy birthday to you...

jeng..jeng..jeng

Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Happy Birthday to my lovely sis (Habsah)
-6 Jan-
Happy Birthday to my lovely niece (Nor Mila Aimi)
-7 Jan-
Happy Birthday to my lovely bro (Abdul Kadir)
-9 Jan-

* Semoga kalian semua panjang umur *
* Dimurahkan rezeki *
* Jadi anak yang soleh dan solehah *
* Bahagia di samping insan tersayang *
* Semoga tercapai segala impian *
* Berjaya di dunia dan akhirat *
Insyaallah..Amin...

Untuk hadiah bday diorg nie....abang chik aku belikan t-shirt, kakak aku belikan blaus dan aimi aku belikan baju daa...baru tadi smp hadiah yg aku pos...huhuhu.. hari isnin (04/01/2010) pos pkai cityliner (minta tolong k.umi poskan ).arini baru sampai..lame bebenor nk sampanyor...aku bajet daa sampai sebelum diorg celebrate kt Satey Lanang kt Terengganu pada 08/01/2010 malam.hajat di lubuk hati aku nie...mesti diorg tgh buke hadiah mase tue...(rupenyer hajat aku ini tidak kesampaian daa...)aku harap diorg suke hadiah yg aku bagi tue...
Mutiara Hati untuk hari ini:
Anak lebih berharga dari harta.
Akhlak yang mulia lebih bernilai dari pangkat/jawatan.
Kemahuan yang keras lebih penting dari pengalaman.
Ketakwaan lebih tinggi kedudukannya dari kehormatan.