Alhamdulillah...hujan pun mula reda...maka berjalan lah... tiga org ank dara pulang ke rumah... aku, k.ummi dan k.hajar.Mak aii...lebat bebeno hujan tadi...huhuhu...sampai banjir...Nie laa first time aku tgk bnjir semenjak aku duk kt Serdang nie... hehehe.. banjir....oooo...banjir....oooo...Serdang sudah naik air....huhuhu....

Keadaan Jalan Raya yg bertambah sesak
pic (1)

pic(2)

pic (3)

pic (4)

kesian kt abg pizza nie...motor die rosak....xlepas nk redah air tue...
emm...baru balik dari hantar pizza ke tue..ke baru nk p hantar pizza...
ape2 pun pizza mmg BEST!!!yeay!!!

aku dan k.hajar....dalam banjir....
aku dan k.ummi...dalam banjir....
(yeay..aku dpt hadiah mase meeting td.dpt jwb soalan....)

p/s:Thanks...all this pic snap by k.ummi camera...


Mutiara hari ini:
Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterimakasih atas kurniaan tersebut.