Alhamdulillah...Bersyukur pada Tuhan kerana DIA memberi keizinan aku ni untuk menulis blog.kerana DIA juga telah memberikan aku rezeki...akal fikiran yg waras....tubuh badan yg sihat...arini aku pose sunat..lame bebeno xpose sunat nie.Alhamdulillah pose gnti aku daa settle.Arini menu nk masak sayur Kangkung Goreng Bilis jer untuk berbuke puase.....ok laa tue nk mkn untuk org biase macam aku nie...huhuhu...
1)Bahan-bahan untuk ditumis. Ikan bilis boleh diganti dengan udang kering atau belacan2)Kangkung

3)An optional way to 'siang' kangkung by cutting the stem into half
hehehe ckp org putih plok nie...

4)And ini dia rupe kangkung after di'siang'

5)Tumis bawang, lada dan ikan bilis yang telah ditumbuk
atau di'blend'. Jangan lupa tambah garam.
6)Masukkan kangkung (no need to add water)

7)Kangkung yang telah siap digoreng
yeay daa siap....


*Selamat Berbuka Puasa bagi mereka yg berpuasa*