lepas lunch...dlm pukul 2 lbh td ade meeting...(weekly meeting)mcm biasa laa...Project Manager nak tengok progress sorg2...org duk sibuk meeting..aku sibuk je meeting dalam toilet(ulang-alik pergi toilet daa...) sakit perut...ade laa 4 kali masuk toilet...(sakit perut punyer pasal...)huhuhu...

kosong dlm perut nie...bile perut daa kosong...(mintak diisi balik laaa....)
k.umi:"norway jom kite g mkn kt McD"
aku:"Buleh jugok tue..lapo doh nie"
k.umi:"kite g lps meeting"
aku:"ok...bereh2"
aku ajak clah die xnk,k.hajar daa outing ngn org lain...

dlm kul 6.30 kitorg smp kt McD dan trs order...(order set Big MAC n air milo jer)
nasib baik dtg awl..lps jer kitorg amik tmpt duduk..daa rmai org dtg..(kitorg nie pelaris kedai kot..hehehe..)

k.umi:"norway..nasib baik kite dtg awl...tgk berjujuk doh org beratur.."
aku:"tue laa..."
lps mkn, smbil aku tggu k.umi amik order untuk bw balik...aku tgk laa bermacam-macam ragam manusia dlm dkt the mines nie...ade yg ke hulu n ke hilir mencari sesuatu mungkin untuk dibeli...atau saja2 nk cuci mata...terpandang aku pada seorg bapa mendukung baby mungkin anaknyer...sambil membelai-belai si anak..mungkin anaknya dalam lingkungan 3 bulan.. owh..teringat aku kt ank buah yg baru lahir hari tue...Muhammad Ammar Darwisy...

aku sempat melihat coupling yg berpegangan tangan...si awek pegang tangan si pakwe...saling berpegangan laa..(opsss ke diorg daa kawen...entah laa...)nmpk gaya belum kawen...begitu mesra bila bercouple kan...harap2 bila daa kawin hingga dpt anak cucu..cicit masih lagi mesra dan bertambah mesra...
tetiba ade sorg mamat nie..duduk depan meja aku..(aku xtau laa mamat nie dtg dari negara mn...tgk muke mcm arabic)amboi...begitu selera lagi die makan..aku mkn 1 burger pom xabih.. kene bw balik nie...

sampai umh dlm kul 8.50p.m lbh...duk rest2 jap..pahtu smbl tggu kain siap basuh aku godek-godek laa nk update blog aku nie kasi cun ckit dari sblm nyer...nie laa hasil nyer...(perut masih sakit nie..huhuhu)klo teruk sgt aku nk pergi cek laa kt pita...mak dah suh g cek...biar je laa dlu...kwn pom suh g cek gak...nanti laa dlu...nnti2 (sampai bila da mau nanti).huhuhu...asyik sakit perut jer aku nie...

lawak-
sempat lagi mase dlm meeting...
k.umi:"usus norway pendek jer....patut laa..makan pastu buang..klo terlebih makan muntah.."
aku:"emm...usus akak tue panjang 1 kilometer...1000 meter"
aku gelak...

kwn2 yg duk sblh aku dgr aku ckp diorg gelak...wat lawak tol...