Duit segala-galanya...segala-galanya duit???
arini ak xde nk citer ape2 kt entry pada kali ini...walaupun semalam dan harini aku ade aktiviti.Semalam aku g Alamanda (temankan k.ecah) dan arini aku g SOGO(temankan k.ummi) penat yg semalam pun tak hilang lagi nie..huhuhu...teman org beli brg aku pun terbeli barang jg..oh tidakkkk... duit..duit...duit...aku mau duit,seng,pitih wang....

ape?nk duit free??meh cni aku citer...slps aku terokai blog2 kawan aku nie...bagi komen kt blog kawan2.. ade laa aku terbaca blog kawan aku sorg nie...tittle die easy money!! wow menarik tue...pastu setelah aku baca satu persatu ape yg die cite..aish...mcm tertarik laa plk....fikir punyer fikir sape laa yg nk bg duit free kt kite...tp aku try buke link nie..Catcheye.com.my mak aii laman die mcm website air asia warna merah...
pastu aku pun daftar sebagai ahli...hehehe dapat RM1 percuma sbg ahli...(sape nk bg RM1 percume..leh laa beli ais-krim sebatang xpun gula2)

bak kata kwn aku nie.."tidak rugi jika ingin mencuba" betul..betul..betul..(bc mcm upin ipin tau.)
tak salah kalau kita mencuba.tak rugi pun...aku telah pun mendapat RM1 yg pertama (sikit2 lama2 jadi bukit...hehehe...)
meh laa pakat join tiada bayaran dikenakan..

Sila klick link di bawah:


Kemudian sila ikuti langkah2 seperti dibawah:

1.klik join catcheye now
2.isi maklumat diri,IC dan alamat (penting sebab cek dihantar berdasarkan ini selepas cukup RM50)
3.Isi jawapan: soalan 1- jawapan A, soalan 2- jawapan B,soalan 3- jawapan A. (jika awak jawab salah pendaftaran tidak diterima)
4.klik agree and proceed..Ok siap
kemudian apa perlu buat?
**SELEPAS SEMUA SELESAI CHECK INBOX,SPAM ATAU JUNK MAIL ADA AKAN MENERIMA EMAIL DARI Catacheye.com.my (Please Comfirm Your Sign-up) TEKAN LINK!!!
1.lepas sign in klik reward panel
2..Anda lihat akaun anda ade RM1 (bonus) dan link anda.
3.Copy link anda dan gantikan link saya ini dengan link anda.
4.forward email anda kepada kawan-kawan.

Aku adalah ahli yg ke 23916...(cepat2 sebelum terlambt...daa mcm penjual plak nie)lagi cepat lagi ramai lagi bagussss...hehehe..
kate kwn aku nie:"rezeki..jangan simpan sorang-sorang..kongsi-kongsikanlah..semoga memperoleh pendapatan tambahan!.."

Mutiara kata hari ini :
Jangan bayangkan kebahagiaan yang lebih besar daripada apa yang anda rasakan saat ini, supaya anda tidak kehilangan apa yang anda miliki saat ini.Dan jangan tunggu-tunggu musibah yang akan datang, kerana jika demikian bererti anda ingin mempercepat datangnya kesusahan dan kesedihan.


***SELAMAT MENCUBA***