Pagi nie aku bersiap nk g Pc Fair.First time aku g Pc Fair semenjak aku duduk kt KeyeL nie...bajet nk g beli bag laptop.mula2 bajetnyer clah,k.hajar dan maa nk g. alih2 last minit clah xdpt join coz ade kje,ecah plak nk ikut.so perjalanan kitorg start kul 12 lbh gerak dari KTM Serdang ke KL Sentral (bajet nk gerak kul 10...)....huhuhu...tren delay sejam lbh...mmg rmai org...masing2 ingin menuju haluan yg tersendiri...sambil2 duk tggu tren mcm2 peseng(style) manusia aku tgk... hari ade Pc Fair kt KLC dan Sure Heboh kt Bukit Jalil (klo ak g sure kecoh..hehehe)...mmg padat org time gni...

Dlm kul 12.23 kitorg tggu Lrt ke KLCC.nie first time aku g KLCC ngn tren,Kul12.55 kitorg smp kt KLCC..huhuhu..mmg rmai betoi org...klo tgk dari tingkat atas mcm semut pun
ade...merayap-rayap...krismas daa nk dkt..so ade laa ruang tuk bergmbr.rmai yg amik kesempatan untuk bergmbr...kitorg pun xkecuali bergmbr...hehehe...
oo...rupenyer PC Fair dkt ngn Aquaria...aish...teringat kenangan aku dan family
melawat kt Aquaria nie...tempat nie laa kitorg bergmbr....bersuka-ria tgk mcm2 jns ikan...bile masuk dlm, rasa mcm duk dlm air...dikelilingi bermacam spesis ikan...

Aku jnji nk jmp azie kwn ak nie kt PC Fair cni...so die daa smp...ak xtau area mn die skg..ke mana jer aku g ak gtau...dgn keadaan yg penuh sesak dgn manusia nie..bkn sng nk jmp...aku,eca
h n maa sm2 nk beli bag laptop...mn yg berkenan dihati beli...aku call azie ty die kt ner..coz ak ckp tgu kt kdai Olympus sblh ngn toilet..sambil2 tue aku suh diorg tgk camera aku nie ape masalah die...da 3 taun aku guna..yg last xleh pkai sbb jatuh mase aku g Seremban.Kamera Olympus aku nie CCD die daa rosak.klo nk repair dlm rm300 lbh..pastu ade laa sorg mamat duk promote kt aku suh beli yg baru...camera rm599(yg boleh snap dlm air).ade wranty 3taun.aku ckp nnti laa..xde bajet nie..yg ni pun daa byk berjasa kt saya..klo leh nk tukar CCD jer...beli yg baru tue nnti laa...pastu mamat tue ckp..ok2..nnti jgn lupa jmp saya...nie bisnes card saya..(sambil kenyet mate kt aku)adoi..leh tahan gatal mamat nie...nnti klo ade rzki lbh aku nk beli yg power2 laa..canon yg harga 3 k(in my dream)

Sambil duk tggu azie kt toilet nie...(tmpt yg sng dijumpai rmai..)emm..mcm penunggu tandas daa...setangah jam lbh duk tggu...ade laa sorg uncle n ank die nie...die ckp kt aku"u look so funny"...hehehe...aku senyum...funny kot...dgn pkai skaf krismas di kepala..daa laa pkai bj wrn merah...stokin merah...mmg kene tema ngn krismas kot...wrn merah.hakhakhak..xbajet pun nie.sempat lagi ank die ty "u amik kt mn skaf tue..so nice.."..ak dpt kt hp hall 5..then xlm kemudian ade sorg auntie kuar dr toilet...oo..rupenyer wife uncle nie... sempat untie ckp kt aku.."u so cute laa..."...ak tersipu malu...aku ckp tq jer smbl angguk2 kepala...
(hehehe..mcm citer korea laa plok...cite My Girl)pastu mase diorg nk pergi...di
org say good bye kt aku siap lambai2 tgn lagi..(huhuhu..daa mcm maskop plak aku nie...)

Bestnyer klo dapat bawa ank2 buah aku kt cni.Tentu diorg seronok...(sempat lg berangan nie)adoi...lm nyer azie nie...mn pergi die nie...td die msg aku,die daa bengang daa...coz rmai sgt or
g...klo g 2 aku terpaksa laa kene g kt die...then aku call azie...(k.hajar,ma n ecah xtau entah ke mana..may b diorg pusing2 tgk brg..)
aku:"azie...ade ktner tue?,norway ade kt kdai Olympus nie..sblh die ade toilet...n
orway tggu kt cni deh.."
azie:"azie daa ade kt kdai Olympus daa nie..norway mn.."
aku:"jap,azie ade kt hall mn?norway ade kt hall 2 nie.."

azie:"azie ade kt hall 5...adoi"
aku:"azie2..patut laa xjmp...lain hall..azie kene turun bwh nie"
adoi mmg pening betul daa..duk lain2 hall rupenyer...huhuhu...(smp bile daa nk jmp...)

Bile daa jmp...ape lagi..kecoh laa...daa slh hall...adoi..aku tgk azie makin kurus...rasa kesian mcm nk bg jer isi aku kt die nie...hehehe...lps pusing2...perut pun ape lg pusing2 laa mtk supaya diisi...kitorg g mkn kt KLCC... bapak punyer mahal mknn kt cni..lauk bkn best sgt pun..klo bndg ngn kdai biase sdp lg kt c2..hehehe...lps pusing2 smp nk pening, aku,azie n k.hajar nk gerak g Pertama...so kitorg berpecah...maa n ecah blk sm.diorg xnk ikut g Pertama..diorg ckp daa letih...so diorg blk terus.

Dlm kul 5.30 bertolak dr stesen KLCC ke Masjid Jamek...Dlm kul 6 smp kt Pertama..beli brg yg perlu pastu blik..kitorg xmasuk pun kt SOGO.Kitorg berpecah kt Stesen Masjid Jamek.azie balik ke Kg Baru then aku n k.hajar teruskan perjalanan ke KL Sentral pastu amik tren ke stesen Serdang..huhuhu..tren asyik delay jer...dlm kul 9.00mlm...Alhamdulillah aku daa selamat smp kt umah..penat yg amat nie...siapkn diri untuk beradu...Zzz..nie laa trip aku pd harini..mmg memenatkan dan menyeronokkan...wat ilang boring duk kt umh...ade kaki jalan..emm klo xde kaki merangkak je laa....huhuhu..Bersyukur kerana aku dianugerahkan oleh Allah dgn sempurna tiada cacat cela....Alhamdulilah aku bersyukur padaMU ya ALLAH...

sempat aku terfikir..knp dekat kepala ikan nie ade daun...emm..may b daun pandan kot... sebab nk bagi bau wangi...ikan kt KeyeL ssh nk dpt yg fresh. mn nk sm dgn ikang @ ike kt Pantai Timur..
ikang sego-mego